4.6.2019
 

 

השבוע הגיעה לסופה סדנת "מצוינות בשירות". הסדנה שנבנתה במיוחד והותאמה לדרישות המועצה בוצעה על ידי המרכז לשלטון מקומי בשיתוף עם המועצה המקומית זכרון יעקב. בסדנה זו, השתתפו עובדים ועובדות נותני השירות במועצה ממחלקות הפיקוח, חינוך, איכות הסביבה, רישוי עסקים, גביה, מנהלה ועוד ומטרתה היא לתת כלים על מנת לשדרג, לשפר ולייעל את מתן השירות ברשות המקומית.

במפגש סיכום הסדנה, ראש המועצה, זיו דשא, אמר כי: "'המוצר' של הרשות המקומית הוא שרות לתושב.  כשבא אדם, תושב, למועצה נדרשת מאיתנו, נותני השירות, להפגין מקצועיות, אכפתיות וסבלנות תוך התנהלות אסרטיבית ומכבדת."

עוד ציין ראש המועצה כי סדנה זו היא מימוש מדינות המועצה להשקיע בפיתוח ההון האנושי הן בתחום המקצועי והן בתנאי השרות של העובדים.

הסדנה התפרסה על פני שישה מפגשים באורך של שלוש שעות כל אחת וכללה תכנים כגון, טיפול בקונפליקטים, תקשורת בין אישית בתוך הארגון ומול התושב, דרכי התמודדות במצבי לחץ, הפסיכולוגיה של ציפיות הלקוח, מדדים בקביעת איכות השירות ודמותו של נותן השירות המקצועי.

יעל סוקולר, מנהלת משאבי אנוש אמרה בסיכום המפגש: "הרשות המקומית היא ארגון אשר נותן שירות לתושב, זאת מהותה. תפקידה של הסדנה היא לתת כלים טובים יותר, לא כי אנחנו לא נותנים שירות טוב, אלא כדי לתת שירות יותר טוב."

סדנת "מצוינות בשירות" היא רק הסנונית הראשונה למהלכים שמובילה המועצה המקומית לטובת שיפור השירת לתושב וזאת בהתאם למדיניות ראש המועצה. בהמשך שנת 2019 צפויה להתקיים סדנה נוספת המיועדת למנהלים ברשות המקומית, הכשרות נוספות, תהליך ייעוץ ארגוני ועוד.